پانسمان ها و محصولات یوروفارم

پانسمان فوم بدون چسب یورودرم

یورودرم فوم یک پانسمان فوم پلی اورتان هیدروسلولار چند لایه¬ ای هیدرو فیلیک است که یک لایه فیلم پلی اورتان سمی پرمبل پوشانده شده است.

ساختار سه لایه:

1.یک لایه فیلم پلی اورتان (خارجی ترین لایه) که نسبت به آب و باکتری نفوذناپذیر است.

2.لایه میانی فوم پلی اورتان که با قدرت جذب بالایی که دارد، کنترل جذب اگزودای زخم را ضمانت می¬  کند.

3.لایه تماسی با بستر زخم (Wound Contact Layer) یک فیلم پلی اورتان مشبک است که به بستر زخم نمی¬ چسبد و باعث انتقال اگزودای زخم به فوم می¬شود و با خاصیت ویژه¬ای که دارد مانع خیس خوردگی و Maceration پوست اطراف زخم می¬گردد.

ساختار ویژه گوشه های صاف یورودرم فوم، امکان بکارگیری پانسمان ¬های ثانویه تثبیت کننده را آسانتر می¬ کند. (مانند چسب، فیلم پلی اورتان و یا باندهای کشی)

همچنین حفاظت مازاد در مقابل نشتی مایعات را تنظیم می­ کند. یورودرم فوم با ساختار ویژه­ای که دارد باعث انتقال فشار به میزان یکسان به بستر شده و مانع از انتقال ضربه به بستر زخم می­گردد. این پانسمان بسته به شرایط بیمار و اگزودای زخم تا ۷ روز می­ تواند روی زخم باقی بماند.

موارد کاربرد:

·زخم­ هایی با لبه های نازک و شکننده مناسب می ­باشد.

·تمام زخم­های حاد و مزمن و زخم­های دارای اگزودای متوسط تا زیاد

پانسمان فوم ساکرال یورودرم

فوم پلی اورتان چند لایه هیدروسلولار شکل داده شده با حاشیه چسبدار  که از فوم یورودرم یوروفارم با شکل آناتومیک مخصوص ناحیه ساکروم طراحی گردیده است.

این فوم ترکیبی از یک لایه فوم نیمه تراوا چسبنده با کمترین میزان بروز آلرژی و یک لایه فوق جاذب شکل داده شده تشکیل شده است.

لایه چسبنده پلی اورتان فوقانی به عنوان یک محافظ در برابر آلودگی ها و مایعات عمل میکند و طراحی مناسب این پانسمان برای استفاده در ناحیه ساکروم باعث شده که به عنوان یک پانسمان مناسب ضد آب برای رخم های این ناحیه بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد

طراحی آناتومیک این پانسمان باعث می شود تا از جدا شدن تصادفی پانسمان به واسطه اصطکاک جلوگیری شود و قدرت جذب بالای این فوم باعث حفظ رطوبت در زخم در طولانی مدت شده و در نتیجه باعث افزایش رضایت بیماران و کاهش هزینه ها می گردد.

ضخامت این پانسمان باعث کاهش فشار از روی ناحیه زخم شده و آفلود مناسبی برای زخم فراهم می آورد و از تاثیر نیروهای برشی و اصطکاک و رطوبت می کاهد.

فوم ساکرال یوروفارم را می توان به عنوان پانسمان ثانویه در ترکیبات با سایر پانسمان ها از جمله آلژینات ها و هیدرو فایبر ها و … استفاده نمود همچنین برای زخم های نکروتیک می توان از ترکیب این فوم و ژل های دبرید از جمله هیدرومد ژل استفاده نمود.

این فوم می تواند تا 5 روز روی ناحیه زخم بماند اما با این وجود به شرایط زخم میزان ترشحات و نظر پزشک معالج و درمانگر زخم بستگی دارد.

ترکیبات پانسمان فوم ساکرال یورودرم یوروفارم:

·فوم پلی اورتان چند لایه هیدروسلولار شکل داده شده با حاشیه چسبدار

·از یک لایه پلی اورتان نمیه تراوا کم آلرژیک و یک پد جاذب نرم تشکیل شده است

ویژگی ها:

·باقی ماندن در محل در صورت استحمام

·شکل آناتومیک مناسب برای ناحیه ساکروم

·حفاظت بالا در برابر زخم های فشاری و لیچ افتادگی

موارد استفاده:

·زخم های فشاری ناحیه ساکروم

·زخم های فشاری درجه یک تا چهار

·زخم های جراحی ·سوختگی های درجه یک و دو و محل های پیوند

پانسمان نقره چسب دار سیلورمد

پانسمان سیلورمد یک پانسمان استریل با یک پد جاذب و غیرچسبنده و دارای یون های نقره در مرکز آن می باشد. این پد دارای اثر آنتی میکروبیال است که روند ترمیم زخم را با کمک تکنولوژی نقره موجود در آن در روش نوین ترمیم زخم با فراهم آوردن محیط مرطوب تسریع می کند.

این پانسمان در اثر تماس با اگزودای زخم فعال شده و تاثیرات خود را بلافاصله آغاز می نماید. یون های نقره با توجه به حجم ترشحات و میزان عفونت در زخم مستقیما به بستر زخم وارد می گردند.

این پانسمان یک محیط مرطوب مناسب برای ترمیم هرچه سریعتر زخم فراهم می آورد و در عین حال به عنوان یک لایه دفاعی در برابر میکروارگانیسم ها عمل می کند. به لطف لایه میکرونایزد شده غیرچسبنده نقره، به زخم نمی چسبد و روال تعویض پانسمان بدون بروز تروما اتفاق می افتد.

پانسمان سیلورمد باقیمانده نقره بر روی زخم به جای نمی گذارد.

موارد منع مصرف:

منع مصرفی در استفاده از این پانسمان به صورت کلی وجود ندارد اما: ·در هنگام انجام MRI استفاده نگردد. ·به دلیل آزادسازی یون نقره در نوزادان با احتیاط استفاده گردد. ·در موارد حساسیت به ترکیبات این پانسمان، از آن استفاده نگردد.

خصوصیات و ویژگی ها: ·نرم ·قدرت آلرژی زایی اندک ·قابلیت تبادل هوا و بخار آب ·قابل استفاده در تمامی نواحی بدن ·تعوص پانسمان بدون درد و بروز تروما ·کاهش میزان بافت های مرده در زخم ·بدون نیاز به ماده خاصی جهت فعالسازی ·تسریع فرایند بافت سازی و تشکیل پوست

کاربرد:

·زخم های عفونی

·زخم های فشاری

·محل های پیوند اعضا

·زخم های وریدی و شریانی

·سوختگی های درجه یک و دو

·زخم های بدون ترشح یا با ترشح اندک

توجه:

·یکبار مصرف

·فاقد لاتکس

·نباید مجدد استریل شود.

·دارای استاندارد CE 0373

·استریل شده با اتلین اکساید

·در جای خشک نگهداری شود.

·دور از نور خورشید نگهداری شود.

·عدم استفاده درصورت آسیب بسته بندی

پانسمان فوم پاشنه یورودرم

فوم پلی اورتان هیدروسلولار چندلایه  شکل داده شده برای مدیریت زخم های ناحیه پاشنه و نواحی آناتومیک مشابه قابل استفاده است . این فوم ترکیبی از یک لایه پلی اورتان نرم جاذب و یک لایه پلی اورتان شفاف که در برابر آب و میکروارگانیسم ها مقاوم بوده اما آب قابلیت تبخیر از سطح آن را دارد.

فوم یورودرم پاشنه غیر چسبنده بوده و این موضوع باعث کاهش درد و بروز تروما و ایجاد ناراحتی در بیمارن حتی با پوست شکننده در خلال تعویض پانسمان می گردد. قدرت جذب بالای این فوم امکان ایجاد یک محیط مرطوب در طولانی مدت را برای درمان زخم فراهم می آورد

حداقل ناراحتی بیمار در هنگام تویض پانسمان و تاثیر بالا در روند بهبود زخم باعث کاهش هزینه ها می گردد. ضخامت فوم این پانسمان آفلود زخم (برداشتن فشار از روی ناحیه زخم) را تضمین می کند و در نتیجه تاثیر فشار و نیروهای برشی و اصطکاک را به حداقل می رساند

این محصول به یک پانسمان جهت فیکس شدن نیاز دارد مثل چسب، فیلم های شفاف، چسب های شفاف و حصیری و باندها و غیره. به منظور دبریدمان بافت های نکروتیک میتوان از ترکیب این پانسمان با انواع ژل ها از جمله ژل دبرید هیدرومد یوروفارم استفاده کرد.

زمان تعویض پانسمان:

این محصول تا 7 روز میتواند روی زخم بماند. با این وجود زمان تعویض پانسمان به شرایط زخم، نظر پزشک معالج و درمانگر زخم و میزان ترشحات زخم بستگی دارد.

ترکیبات:

فوم پلی اورتان هیدروسلولار چندلایه شکل داده ترکیب شده از یک لایه فوم جاذب پلی اورتان و یک لایه فیلم پلی اورتان قابل تنفس

ویژگی ها و خصوصیات:

·راحتی در استفاده

·طراحی آناتومیکال مناسب برای ناحیه پاشنه

·جلوگیری از بروز زخم فشاری گرید

·حفاظت در برابر نیروهای برشی و اصطکاک

موارد استفاده :

·زخم های دیابتی

·زخم های فشاری گرید 1 تا 4

·پیشگیری از بروز زخم فشاری در بیماران بی تحرک یا با تحرک کم

پانسمان فوم پلاس چسبدار کانکیو یورودرم

پانسمان فوم پلاس چسبدار کانکیو یورودرم یوروفارم از ترکیب فوم هیدروسلولار پلی اورتان شکل داده شده با کناره‌های چسبدار تشکیل شده است. این پانسمان ساختاری 3 لایه دارد و با ترکیب ویژگی‌های پانسمان فوم معمولی با طراحی خاص و ویژه آناتومیک برای مدیریت زخم بر روی آرنج، پاشنه یا نواحی مشابه از نظر ریخت‌شناسی مناسب می‌باشد.

طراحی ویژه و آناتومیک این پانسمان، از حرکت یا جدا شدن تصادفی آن بر اثر اصطحکاک یا سایش جلوگیری می‌کند. این عامل و قدرت جذب بالای فوم، مهار عالی مایعات برای زمانهای طولانی‌تر فراهم می‌کند. در نتیجه از این پانسمان مقرون به صرفه‌تر بوده و باعث افزایش آسایش بیمار می‌گردد.

ضخامت فوم باعث ایجاد خاصیت بالشتکی می‌گردد. این پانسمان فشار را برروی ناحیه زخم کاهش می‌دهد. بنابراین از اصطحکاک و تنش‌های شدید که موجب بدتر شدن وضعیت زخم می‌شود جلوگیری می‌کند و راحتی و آسایش بسیار عالی برای بیمار و محافظت بهینه را در پی خواهد داشت.

پانسمان استریل دریپ یددار اینسیژن فیلم یورودرم اینسایز

استریل دریپ جراحی ید دار یورودرم یک پوشش جراحی استریل ، غیر چسبنده ، شفاف ، ضد الکتریسیته ساکن و غیر تابنده نور است که از جنس پلی اورتان میباید که محل جراحی یا پانسمان را به روش کاملا استریل در معرض دید قرار می دهد . این استریل دریپ یددار ، با آزاد سازی تدریجی مولکول های ید به مدت 7 ساعت از زمان استفاده خاصیت ضد میکروبی ، برای طیف وسیعی از میکروارگانیسم ها فراهم می آورد.

این فیلم شفاف در برابر مایعات و باکتری ها نفوذ ناپذیر بوده (حتی در محیط های زخم خشک) ، اما در برابر گاز ها و بخار آب نفوذپذیر بوده و امکان تنفس پوستی را فراهم می آورد و در عین حال از تجمع مایعات زیر این محصول جلوگیری می کند (جلوگیری از maceration).

یک نکته ی مهم در مداخلات جراحی مسئله ی پیشگیری از بروز عفونت است که این استریل درپ از ورود میکروارگانیسم ها و ورود باکتری ها از اطراف یه ناحیه برش یا زخم جلوگیری می کند .

مطالعات بر روی تاثیرات این محصول بر روی استافیلوکوکوس اورئوس (11000 CFU/ml) و سودوموناس آئروژینوزا (10200 CFU/ml)، کاندیدیا آلبیکنس (11000 CFU/ml)، نشاندهنده کاهش تعداد کلونی های باکتری هاست.

این محصول فاقد لاتکس است .

ویژگی ها و فواید:

راحت ، منعطف و الاستیک: انعطاف این فیلم باعث میشود که در نقاط سخت و غیر قابل دسترس به راحتی استفاده شود.

چسبندگی عالی: این دریپ با قدرت چسبندگی بالا به پوست اطراف محل جراحی یا زخم متصل شده و قابلیت استفاده از ابزارهای جراحی راا در عین حال بدون بر آمدن چسب آن فراهم می آورد.

نازک اما قوی: این فیلم با وجود چسبندگی قوی قابل برش با تیغ های جراحی می باشد. ·تنوع در سایز ·ضد آب و باکتری ·به لبه های زخم به خوبی متصل میشود.

·از ورود باکتری ها به زخم جلوگیری میکند. ·این فیلم یک محیط استریل را برای ناحیه جراحی و زخم فراهم می آورد. ·ایده آل برای مواقعی که حتی جابجایی بیمار حین پروسیجر زیاد است (جراحی لگن) ·عدم انعکاس نور توسط این فیلم باعث راحت دیده شدن ناحیه جراحی یا زخم میگردد.

کاربرد :

توصیه شده برای تمامی جراحی ها: از قبیل جراحی های ارتوپدی ، نوروسرجری ، جراحی های شکمی ، پلاستیک ، قلب و قفسه سینه ، چشم ، و کودکان و قابل استفاده در سیستم NPWT (وکیوم تراپی) به عنوان فیلم شفاف در زخم های بستر و زخم های دیابتی

پانسمان پیشرفته فوم یورودرم تراکستومی

پانسمان پیشرفته فوم یورودرم تراکستومی یوروفارم: پانسمان فوم پلی اورتان یوروفارم همراه با برش با قابلیت جذب بالا ترشحات برای اطراف تراکستومی، درن ها، چست تیوپ و ژژنوستومی مورد استفاده قرار می گیرد.

پانسمان فوم پلی اورتان همراه با برش با قابلیت جذب بالا ترشحات برای اطراف تراکستومی، درن ها، چست تیوپ و ژژنوستومی مورد استفاده قرار می گیرد.

موارد کاربرد:

·درن ها

·ژنوستومی

·اطراف چست تیوپ

·اطراف تراک استومی

پانسمان فوم چسبدار فوم پلاس یورودرم

پانسمان پیشرفته فوم یورودرم تراکستومی یوروفارم: یورودرم فوم یک پانسمان فوم پلی اورتان هیدروسلولار چند لایه­ای هیدرو فیلیک است که یک لایه فیلم پلی اورتان سمی پرمبل پوشانده شده است.

یورودرم فوم یک پانسمان فوم پلی اورتان هیدروسلولار چند لایه­ای هیدرو فیلیک است که یک لایه فیلم پلی اورتان سمی پرمبل پوشانده شده است.

یوروفارم فوم با ساختار سه لایه خود شامل:

1) یک لایه فیلم پلی اورتان (خارجی ترین لایه) که نسبت به آب و باکتری نفوذناپذیر است.

2) لایه میانی فوم پلی اورتان که با قدرت جذب بالایی که دارد، کنترل جذب اگزودای زخم را ضمانت می­کند.

3) لایه تماسی با بستر زخم (Wound Contact Layer) یک فیلم پلی اورتان مشبک است که به بستر زخم نمی­چسبد و باعث انتقال اگزودای زخم به فوم می­شود و با خاصیت ویژه­ای که دارد مانع خیس خوردگی و Maceration پوست اطراف زخم می­گردد.

ساختار ویژه گوشه های صاف یورودرم فوم، امکان بکارگیری پانسمان­های ثانویه تثبیت کننده را آسانتر می­کند. (مانند چسب، فیلم پلی اورتان و یا باندهای کشی) همچنین حفاظت مازاد در مقابل نشتی مایعات را تنظیم می­کند. یورودرم فوم با ساختار ویژه­ای که دارد باعث انتقال فشار به میزان یکسان به بستر شده و مانع از انتقال ضربه به بستر زخم می­گردد. این پانسمان بسته به شرایط بیمار و اگزودای زخم تا 7 روز می­تواند روی زخم باقی بماند.

موارد کاربرد:

تمام زخم­های حاد و مزمن و زخم­های دارای اگزودای متوسط تا زیاد و همچنین برای زخم­هایی با لبه های نازک و شکننده مناسب می­باشد.

پانسمان نقره بدون چسب سیلورمد اس بی

سیلورمد اس بی یک پانسمان نقره هیدرواکتیو پددار است که یک پد غیر چسبنده جاذب ترشحات دارد. یون های نقره موجود در پانسمان در تماس با ترشحات زخم، یون نقره آزاد می کند و همچنین مانع نفوذ باکتری ها به بستر زخم می شود. ساختار پانسمان به گونه ای است که به بستر زخم نمی چسبد. پانسمان های فوق فاقد لاتکس بوده و هنگام تعویض، پسماند نقره بر روی خم باقی نمی ماند و آسیبی به بستر زخم وارد نمی کند.

سیلورمد بدون چسب یوروفارم:

پانسمان سیلورمد یک پانسمان استریل با یک پد جاذب و غیرچسبنده و دارای یون های نقره در مرکز آن می باشد. این پد دارای اثر آنتی میکروبیال است که روند ترمیم زخم را با کمک تکنولوژی نقره موجود در آن در روش نوین ترمیم زخم با فراهم آوردن محیط مرطوب تسریع می کند.

این پانسمان در اثر تماس با اگزودای زخم فعال شده و تاثیرات خود را بلافاصله آغاز می نماید. یون های نقره با توجه به حجم ترشحات و میزان عفونت در زخم مستقیما به بستر زخم وارد می گردند.

این پانسمان یک محیط مرطوب مناسب برای ترمیم هرچه سریعتر زخم فراهم می آورد و در عین حال به عنوان یک لایه دفاعی در برابر میکروارگانیسم ها عمل می کند. به لطف لایه میکرونایزد شده غیرچسبنده نقره، به زخم نمی چسبد و روال تعویض پانسمان بدون بروز تروما اتفاق می افتد.

پانسمان سیلورمد باقیمانده نقره بر روی زخم به جای نمی گذارد.

موارد منع مصرف:

منع مصرفی در استفاده از این پانسمان به صورت کلی وجود ندارد اما: ·در هنگام انجام MRI استفاده نگردد.

·به دلیل آزادسازی یون نقره در نوزادان با احتیاط استفاده گردد.

·در موارد حساسیت به ترکیبات این پانسمان، از آن استفاده نگردد.

خصوصیات و ویژگی ها:

·نرم ·قدرت آلرژی زایی اندک

·قابلیت تبادل هوا و بخار آب

·قابل استفاده در تمامی نواحی بدن

·تعوص پانسمان بدون درد و بروز تروما

·کاهش میزان بافت های مرده در زخم

·بدون نیاز به ماده خاصی جهت فعالسازی

·تسریع فرایند بافت سازی و تشکیل پوست

کاربرد:

·زخم های عفونی

·زخم های فشاری

·محل های پیوند اعضا

·زخم های وریدی و شریانی

·سوختگی های درجه یک و دو

·زخم های بدون ترشح یا با ترشح اندک

توجه:

·یکبار مصرف ·فاقد لاتکس

·نباید مجدد استریل شود.

·دارای استاندارد CE 0373

·استریل شده با اتلین اکساید

·در جای خشک نگهداری شود.

·دور از نور خورشید نگهداری شود.

·عدم استفاده درصورت آسیب بسته بندی

پانسمان هیدروفایبر یوروسل

پانسمان یوروسل از فیبر های حاوی ذرات جاذب سلولوزی (کربوکسی متیل سلولوز) CMC ساخته شده ست . یوروسل یک پانسمان شکل پذیر با قدرت جذب بالا است که یکپارچگی خود را حفظ می کند. CMC موجود در یورو سل در تماس با اگزودای زخم حالت کریستال ژله ای یکپارچه و شفافی به خود می گیرد. و با برقراری یک رطوبت کنترل شده، بدون آسیب به بستر زخم و بافت سالم، کمک به تشکیل بافت جدید و فرآیند التیام زخم می کند.

موارد استفاده پانسمان هیدروفایبر یوروسل:

در تمام زخم­های حاد و مزمن با ترشح متوسط تا زیاد

مدت ماندگاری روی زخم:

بسته به وضعیت بیمار و ترشحات زخم، تا 7 روز می­تواند در محل زخم باقی بماند.

یوروسل حتی برای جذب ترشحات زخم­های انکولوژی(تومورهای قارچی پوستی، سارکوم کاپوسی و متاستاز پوست) هم کاربرد دارد.

مزایای ویژه:

·ظرفیت جذب مقادیر زیاد ترشحات در طی استفاده

·ظرفیت نگهداری مایعات حتی در زیر فشار

·استحکام در حالت مرطوب و بدون آسیب دیدن بافت زخم هنگام جدایی از بستر زخم

این پانسمان برای زخم­های سطحی و زخم­های حفره‌­ای ایده­‌آل است.

پانسمان کلسیم آلژینات یوروزورب

پانسمان کلسیم آلژینات یوروزورب یوروفارم: یوروزورب یک پانسمان آلژینات کلسیم با قدرت جذب بالا و کاملا سازگار با بافت­های بدن از برند یوروفارم می­باشد. تا چندین برابر وزن خود می­تواند جاذب ترشحات باشد و با توجه به وضعیت بیمار و میزان ترشحات، تا 7 روز در محل زخم می­تواند باقی بماند.

یوروزورب یک پانسمان آلژینات کلسیم با قدرت جذب بالا و کاملا سازگار با بافت­های بدن می­باشد. تا چندین برابر وزن خود می­تواند جاذب ترشحات باشد و با توجه به وضعیت بیمار و میزان ترشحات، تا 7 روز در محل زخم می­تواند باقی بماند.

یوروزورب در تماس با اگزودا و ترشح زخم، حالت یکپارچگی خود را حفظ می­کندو ژل حاصل از ترکیب پانسمان و اگزودا در قالب یک تکه و بدون باقی گذاشتن فیبرهای آلژینات از روی زخم برداشته می­شود و هیچ آسیبی به بستر زخم وارد نمی­شود. همچنین مانع از نشت ترشحات به لبه ­های زخم و Maceration و خیس خوردگی آن می­شود.

موارد کاربرد یوروزورب:

در تمام زخم­ها اعم از حاد و مزمن با ترشح متوسط تا زیاد.

مزایا، ویژگی و مشخصات یوروزورب: ·کاهش احتمال خیس خوردگی پوست سالم اطراف زخم ·برقرار کننده محیط مرطوب درمان و ترمیم زخم ·کاهش آسیب های ناشی از تعویض پانسمان ·کمک به جلوگیری از خون ریزیهای جزئی

·تبدیل شونده به ژل غیرچسبنده به زخم ·مدت زمان طولانی تر جهت تعویض ·استحکام بالا در حالت مرطوب ·کمترین پسماند در بستر زخم ·شرایط بهینه ترمیم زخم ·کاهش نیاز به دبریدمان ·نگهدارنده ترشحات ·جدا شدن یکپارچه ·جذب بالا

روند کلی اینگونه است که پانسمان با جذب یون سدیم از زخم تبدیل به ژل می­شود و یونهای کلسیم آزاد می­گردد.

ژل دبرید هیدرومد

ژل دبرید هیدرومد یوروفارم شفاف استریل مناسب برای از بین بردن بافت نکروزه. این ژل یک محیط زخم مرطوب ایجاد می کند ، از تشکیل اشر جلوگیری می کند و باعث ترمیم می شود.

ژل هیدرومد یک ژل استریل غیرکریستالی شفاف است که شامل بیش از 70 درصد آب مقطر، آلژینات کلسیم و ذرات جاذب سلولوزی (کربوکسی متیل سلولوز) CMC می‌باشد.

هیدرومد دارای خواص تسکین‌دهنده و ضدحساسیت می‌باشد که یک محیط مرطوب برای زخم ایجاد کرده و سبب بهبودی روند ترمیم می‌گردد و همچنین از تشکیل دلمه جلوگیری نموده، به مهاجرت سلول‌های اپیتلیال سرعت می‌بخشد و از خشک شدن زخم جلوگیری می‌کند.

با استفاده از هیدرومد بر بستر زخم، بافت‌های نکروتیک دوباره هیدراته شده و به آرامی از بین می‌روند.

ژل دبرید هیدرومد یوروفارم شفاف استریل مناسب برای از بین بردن بافت نکروزه. این ژل یک محیط زخم مرطوب ایجاد می کند ، از تشکیل اشر جلوگیری می کند و باعث ترمیم می شود.

با مرطوب نگه داشتن بافت دانه بندی شکننده ، ژل به ایجاد محیط ترمیم کننده زخم مرطوب کمک می کند و اجازه می دهد سلولهای اپیتلیاز کننده مهاجرت کنند.

پانسمان استریل دریپ اینسیژن فیلم یوروردرم اینسایز

استریل دریپ اینسیس یورودرم یوروفارم یک فیلم شفاف از جنس پلی اورتان نچسب ، ضد الکتریسته ساکن و غیر تابنده نور است که محیط جراحی را به خوبی و وضوح قابل دیدن می نماید این محصول به عنوان فیلم محافظ فیزیکی در برش های جراحی و زخم قابل استفاده است .

این فیلم شفاف ، در برابر گاز و بخار آب نفوذ پذیر بوده و در برابر مایعات و باکتری ها نفوذ ناپذیر است که امکان تنفس پوستی را فراهم می آورد و در عین حال از آلودگی ها و تجمع مایعات زیر این محصول جلوگیری می کند.

این محصول فاقد لاتکس است

ترکیبات :

فیلم شفاف از جنس پلی اورتان چسبنده

ویژگی ها و فواید :

راحت ، منعطف و الاستیک : انعطاف این فیلم باعث میشود که در نقاط سخت و غیر قابل دسترس به راحتی استفاده شود

چسبندگی عالی : این دریپ با قدرت چسبندگی بالا به پوست اطراف محل جراحی یا زخم متصل شده و قابلیت استفاده از ابزارهای جراحی راا در عین حال بدون بر آمدن چسب آن فراهم می آورد

نازک اما قوی : این فیلم با وجود چسبندگی قوی قابل برش با تیغ های جراحی می باشد این فیلم یک محیط استریل را برای ناحیه جراحی و زخم فراهم می آورد.

·به لبه های زخم به خوبی متصل میشود

·از ورود باکتری ها به زخم جلوگیری میکند

·عدم انعکاس نور توسط این فیلم باعث راحت دیده شدن ناحیه جراحی یا زخم میگردد

·ایده آل برای مواقعی که حتی جابجایی بیمار حین پروسیجر زیاد است ) جراحی لگن ( ·ضد آب و باکتری

تنوع در سایز

کاربرد :

توصیه شده برای تمامی جراحی ها : از قبیل جراحی های ارتوپدی ، نوروسرجری ، جراحی های شکمی ، پلاستیک ، قلب و قفسه سینه ، چشم ، و کودکان و قابل استفاده در سیستم NPWT ( وکیوم تراپی )به عنوان فیلم شفاف در زخم های بستر و زخم های دیابتی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *